واردات گوشت جوجه مرغ گوشتی بصورت منجمد

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت جوجه مرغ های نژاد گوشتی یکی از پر استفاده ترین فرآورده های پروتئینه می باشد که در بین گوشت طیور لذیذ ترین و محبوب ترین گوشت معرفی شده است و امروزه بصورت منجمد به کشورمان واردات می گردد.
جوجه مرغ های گوشتی از پرنده هایی با جمعیت کثیر هستند که گوشت شان بعنوان پراستفاده ترین گوشت در بین طیور شناخته شده است و در بازار کشورمان نیز بصورت منجمد یا تازه ارائه می گردد.
گوشت جوجه مرغ های گوشتی و پرورشی نه تنها از نظر طعم و مزه مورد پسند عموم واقع شده است بلکه از لحاظ وجود مواد مغذی هم جایگاه خوبی دارد و بهترین مواد معدنی را به بدن مان وارد می سازد.

گوشت جوجه وارداتی بصورت منجمد

گوشت جوجه همانطور که مستحضر شدید از پرمصرف ترین و محبوب ترین گوشت هاست که امروزه در کشورمان بصورت گسترده ای تولید می شود اما برخی از این محصولات که در بازار ارائه شده اند وارداتی بوده و از کشورهای خارجی به بازار های ایران راه یافته اند مثل گوشت های برزیلی.
محصولات پروتئینه وارداتی در نوع منجمد و یخ زده عرضه می گردند و این بخاطر مسافت طولانی و راه دوری است که از مراکز تولیدی تا کشور ما باید طی کنند بنابراین گوشت جوجه ها بعد از فرآوری از تونل انجماد عبور می کند و با حفظ کیفیت به مصرف همگان می رسد.
در کل گوشت جوجه مرغ های پرورشی امروزه هم بصورت منجمد و هم در نوع تازه یا بسته بندی و کامل ارائه می شود و می توانید این محصولات را با قیمت مناسب تهیه کنید.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

به بالای صفحه بردن