فروش سالم ترین جوجه گوشتی یکروزه

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

امروزه جوجه مرغ های یکروزه گوشتی با سالم ترین وضعیت در بازار عرضه شده و بصورت اینترنتی بفروش می رسند که با مراجعه به سایت های معتبر می توانید این طیور پرورشی را سفارش دهید.
جوجه های گوشتی مرغ امروزه بصورت یکروزه در بازار عرضه می گردند و از طریق مرغداری های معتبر یا مراکز پرورش دهنده طیور بصورت اینترنتی بفروش می رسند.
جوجه های گوشتی یکروزه از آنجایی که حساس ترین شرایط را دارا هستند باید در بهترین و مساعد ترین بستر پرورشی نگهداری شوند در غیر اینصورت موفق به تولید گوشت نخواهید شد.

تجهیزات لازم برای پرورش جوجه گوشتی یکروزه

جوجه مرغ های گوشتی یکروزه همانطور که اشاره کردیم حساس ترین شرایط را دارند و به خاطر سن کم هر لحظه ممکن است بیمار گردند به همین خاطر اگر قصد پرورش تعداد بالایی ازین طیور را دارید بهتر است پیش از هر چیز به فکر تهیه تجهیزات گردید.
تجهیزات متعددی برای پرورش جوجه های یکروزه باید در بستر نگهداری جوجه ها نصب شود که یکی ازین تجهیزات هیتر می باشد.
جوجه های یکروزه باید در دمای گرم و مناسب به سر برند به همین خاطر وجود هیتر ضروری ست ولی برای تنظیم دما به فن تهویه و کولر هم نیاز دارید و علاوه بر آن وجود یک عدد رطوبت ساز یا مه پاش در محیط الزامیست چراکه جوجه های یکروزه گوشتی برای تداوم رشد و زنده ماندن به رطوبت خاصی نیاز دارند.
این تجهیزات ضروری هستند اما بهتر است از دماسنج و ظروف مخصوص غذاخوری هم محیط را مجهز کنید تا از نظر بهداشتی و دیگر شرایط پرورشی در وضعیت مساعدی بتوانند رشد و نمو داشته باشند.
در حال حاضر جوجه های گوشتی یکروزه با سالم ترین وضعیت در بازار عرضه می شوند و در جهت پرورش و تولید گوشت بفروش می رسند.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

به بالای صفحه بردن