خرید گوشت ارزان قیمت جوجه مرغ پرورشی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گوشت جوجه مرغ پرورشی یکی از محبوب ترین و در عین حال مغذی ترین محصولات خوراکی و پروتئینه می باشد که امروزه با ارزان ترین قیمت ها ارائه می گردد و توسط مراکز معتبر فروش گوشت قابل خریداری ست.
گوشت مرغ و جوجه مرغ های پرورشی نمونه ای از محصولات محبوب و پرطرفدار می باشند که در سرتاسر دنیا با استقبال گسترده مردم مواجه شده اند و بعنوان سالم ترین و کم چرب ترین فرآورده های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرند.
گوشت جوجه مرغ های پرورشی هم اکنون در چندین نوع منجمد، تازه یا گرم و بسته بندی شده یا در قالب سینه و ران ارائه می گردد و با قیمت بسیار ارزان در معرض فروش قرار می گیرد.

ارزش تغذیه ای گوشت تازه جوجه مرغ

گوشت جوجه مرغ های پرورشی اگر بصورت تازه و گرم طبخ گردد دارای کیفیت بالایی بوده و طعمش بهتر خواهد بود ازین رو اغلب مصرف کنندگان خرید گوشت تازه را به گوشت منجمد ترجیح می دهند.
گوشت تازه جوجه های پرورشی دارای املاح معدنی بسیار می باشد و از پروتئین و واحد هایی ضروری بنام اسید آمینه برخوردار است که این واحد ها به نوعی تضمین کننده سلامت جسمی مان هستند بنابراین مصرف گوشت جوجه های پرورشی به خصوص گوشت جوجه مرغ های بومی می تواند به سلامت بدن هر فردی منجر گردد.
خوب است بدانید که گوشت جوجه برای سلامت و استحکام دندان مفید است و در پیشگیری از پوکی استخوان بسیار موثر واقع می گردد و همچنین خوردنش برای هر فردی در تمامی سنین بلامانع است یعنی افرادیکه بعلت کهولت سن یا بیماری های عروق، فشار خون و قلبی از مصرف گوشت و غذای چرب منع شده اند می توانند به مصرف این گوشت کم چرب روی آورند.
ناگفته نماند گوشت جوجه کلسترول اندکی دارد و حتی موجب کاستن کلسترول بد خون هم می گردد بنابراین بهتر است افراد در سنین بالا ازین گوشت استفاده کنند البته مصرف سینه نیز بهتر است زیراهمان چربی اندک موجود در گوشت جوجه در ران تجمع یافته و سینه کمترین حد چربی و کلسترول را داراست.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

به بالای صفحه بردن