خرید و فروش گوشت جوجه مرغ

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جوجه مرغ ها امروزه بیش از هر پرنده پرورشی دیگری توسط مراکز معتبر نگهداری می شوند و گوشت شان هم نسبت به گوشت دیگر طیور اهلی از خرید و فروش بیشتری برخوردار است.
گوشت جوجه مرغ یکی از غذاهای پرطرفداری است که بصورت تازه تهیه شده و طبخ می گردد. این گوشت نه تنها طعم خوبی دارد بلکه برای افرادیکه به سلامتی شان اهمیت می دهند بهترین ماده غذایی سالم می باشد.
گوشت جوجه را می توان بصورت کبابی یا آب پز و شکم پر طبخ کرد و خوب است بدانید که این گوشت اولین منبع پروتئینه حیوانی است که برای گوشت قرمز بهترین جایگزین محسوب می شود به همین خاطر گوشت تازه جوجه مرغ های پرورشی از خرید و فروش بالایی در بازار برخوردارند.

فواید گوشت جوجه

در گوشت جوجه آمینواسید های ضروری فراوانی وجود دارد که با مصرف آن سلامت مان تامین شده و علاوه بر آن پروتئین فراوانی به بدن مان وارد می سازیم.
پروتئین حیوانی همانطور که می دانید از پوکی استخوان در بزرگسالان محافظت می کند و از آنجایی که گوشت جوجه این ماده مهم را در خود دارد، مصرفش بهترین راه برای جلوگیری از پوکی استخوان به حساب می آید.
یکی از فواید دیگری که گوشت جوجه مرغ های پرورشی دارند این است که بهترین داروی ضدسرطان به حساب می آیند و این بخاطر غنی بودن گوشت از نیاسین و ویتامین B می باشد.
سلنیوم و آهن و ویتامین ها هم از مواد ضروری و مهم دیگری هستند که باعث شده اند گوشت جوجه یک ماده غذایی مفید تلقی گردد.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

به بالای صفحه بردن