خرید عمده گوشت جوجه مرغ بومی محلی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جوجه مرغ های محلی یا بومی گوشتی بسیار باکیفیت دارند که گوشت شان امروزه بصورت عمده قابل خرید است و از طریق سایت های معتبر عرضه می شود.
جوجه مرغ های بومی نژادی از مرغ های پرورشی هستند که سالم ترین گوشت موجود در بازار های داخلی را تشکیل داده اند چراکه پرورش شان در ایران بیشتر بصورت سنتی صورت گرفته بنابراین گوشت ارگانیکی دارند و در مقایسه با گوشت مرغ های صنعتی دارای کیفیت بالاتری می باشند.
تولید گوشت مرغ های بومی و محلی در حال حاضر توسط مراکز معتبر اجرا می شود البته برخی از خانواده های روستایی هم در تولید این گوشت نقش مهمی ایفا می کنند و با پرورش شان بصورت سنتی و طبیعی بهترین گوشت مرغ ارگانیک را به بازار های داخلی روانه می سازند.

گوشت جوجه مرغ بومی محلی و خواص آن

گوشت جوجه مرغ های بومی محلی خواص متعددی را دارد که مهم ترین مزیت این گوشت ها ارگانیک بودن شان است و همچنین بخاطر اینکه در روستاها از پسمانده غذای آدمی استفاده می کنند دارای گوشتی سالم اند یعنی غذای سالم این طیور به تولید گوشت سالم بسیار تاثیرگذار است.
گوشت مرغ های بومی و محلی مکان تجمع مفید ترین ریزمغذی ها و ترکیبات سودمند است و از پروتئین سرشار می باشد که پروتئین ها خود شامل اسید های چرب کمیاب می باشند.
این اسید های جرب را بدن ما نمی تواند بسازد و بدان شدیداً محتاج است یعنی بدن مان برای حفظ سلامتی باید ازین اسید های چرب برخوردار گردد بنابراین گوشت مرغ های بومی که ازین اسید ها دارد بهترین ماده غذایی برای حفظ سلامتی مان محسوب می شود.
گوشت این جوجه ها برای رشد استخوان ها در کودکی مفیدند و سوپ تهیه شده ازین گوشت و حلیم آن مفید ترین ماده غذایی برای کودکان به حساب می آید همچنین در سنین بعد از کودکی مصرف این گوشت برای سلامت دندان مناسب است و بطور کلی در سنین بالا از پوکی استخوان پیشگیری می کند.
گوشت جوجه مرغ بومی بطور کلی بهترین و سالم ترین گوشتی ست که می توان در تمام سنین آن را استفاده کرد زیرا کلسترولش کم و چربی پایین دارد ازین رو در سالمندان مبتلا به فشار خون یا بیماری های ناشی از کلسترول بالا، این گوشت مصرفش بلامانع بوده و حکم دارو را دارد.
در پایان لازم به ذکر است این گوشت بصورت عمده در تمامی فروشگاه های عرضه کننده گوشت مرغ ارائه می شود و بصورت اینترنتی نیز قابل خریداری ست.
منبع: خوراک دام و طیور ایران

به بالای صفحه بردن